KENT

hur bra som helst!!
mannen med den vita hatten.. så jag röös!
kärleken väntar, ville bara flyga fram till dom på moln.
dom andra, satt som ett klappmongo som inte visste vart ja skulle ta vägen!
jag kan sitta i evigheter och räkna upp hur alla var,
men då skulle mitt inlägg bli hur långt som helst!
ja saknade blåjeans, men den kasnke inte många känner igen.
här har ni gudarna:


image16


sen blev de utgång på de..
erling insåg hur killar var på dansgolvet, ej kräsna!
rätt bra gjort när han har varit en själv i 23 år!

era jäklar, kom hem från australien nu, ja är ensam här hemma!
lyssnar på deppiga takida låtar och saknar er!

imorn sover jag hos olivia, kommer göra de hela veckan nu!

Kommentarer
Postat av: Erling

Man märker så mkt mer när man bara är lite halvonykter sådär=)

2008-03-03 @ 18:59:15
URL: http://ontilt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0