fredag

idag är jag ledig!
min chef kom till mej och fråga om vi vill jobba 100%
nu jobbar vi ju bara 87,5%
kul att de vill ha kvar en:)

men de jämnade nog ut sej, när man fick höra nåt riktigt otrevligt!
det kommer jag aldrig att glömma!

nu ska ja hoppa in i duschen, sen ska ja och johan åka in till mariestad
och besiktiga berlingon, kanske käka en matbit eller fika:)

igår kom pauline och pelle hem från thailand:)

image20

ja jobbar imorn så det blir en tidig kväll, även om ja inte vill de!
ska bara inte missa let´s dance.
imorn är de finalen på melodifestivalen, tror perelli vinner, även om ja inte hört hennes låt
ska ta och ladda hem lite låtar tror ja!

image21


frida kom hem!! ja måste få prata med dej snart! saknar er jätte mycket här hemma
ja lova att lägga ut denna bild och säga att han saknade dej, fast långt ifrån så mycket ag gör!
puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaa, du far halsa att ja saknar han me :) kul! O men min lilla plutta ja saknar dej me.. vi far horas nan dag snart i telefonen...du ar den basta

2008-03-15 @ 08:31:08
Postat av: Amanda

Meeeen jag saknar dig jonna, du är ju min ögonsten! GLÖM ALDRIG DET. Ingen ersäter dig älskling!

2008-03-15 @ 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0