suck

igår kom ja hem vid 11, då var inte maten avplockad och allt var kaos..
då fick ja ställa mej och diska alla kastruller, ställa bort disk från matbordet. hälla ut mjölk, den hade stått framma för länge, tvätta rent på alla bänkar som ja hade gjort några timmar innan, så det såg bra ut, m.m.
isabelle sa till och med igår att hon var för stor för att ha en praktikant. hon är ju trots allt 15 år!
jag som dammsög i måndags, ser ut som hell nu! bara att starta om.. hundarna tar ju in så mycke skit nu me..
chivvi gillar mej mest, bara för att jag är blond, hon gillar bara blonda tjejer:) ja ska lägga in bilder på henne:)
wilma smet idag.. men isabelle fick tag på henne, rackare!

igår gjorde ja potatismos och hemmalagade köttbullar, det blev mycket gott!
sen åkte ja till johans lägenhet, där var de full rulle, när ja gick hem så gick de ut..

idag är marthon hemma, han har ont i magen, undra om ja får ledigt om jag rynker lite i pannan och säger lite svagt att jag har ont i magen.. ja kan inte ens räkna på fingrarna hur många gånger dessa barn har varit hemma från skolan inom denna månad som ja har varit här!
ja ska åka och köpa massa olika saker, till marthons onda mage, proviva, eller något liknande! hand tvål, hundgodis, jord, gödsel, kalk, målarfärg till ett utestaket, en skrapa för att skrapa bort färgen med!
och alla affärer ligger i olika städer.. maxbo, utanför lysakker, cc vest, meny, och så var de massa andra ställen som ja har inlagt på min gps! och sen ska ja åka till en annan stad för att lämna all skräp människan har i garaget!
och kl 6 ska ja till svenska kyrkan, hoppas det blir kul, fick reda på att de va sista gången för i sommar:(
hjälp, kommer ja hinna med denna dag

men frågan är om ja verkligen är anställd till att skrapa och måla hela staketet?
ja har ju redan målat om 2 stora rum, och bärt upp och ned saker för att de bytte rum..
så ska ja måla om ett ruttet staket, de är jätte snälla vid mej, men när man får jobba på morronen, hela dagen tills alla är hemma och laga mat ställa in efter dom, göra precis allt åt dom, då vet ja inte vad han tänker..

nu blev jag tillsagd att jag ska städa alla toaletter igen,, för att isabelle hade nån smittlig sjukdom.
så de har ja gjort tills nu.. slängt alla tandborstar och köpa nya!! det blir en tuff dag. somnar nog gott ikväll

Kommentarer
Postat av: Mormor Rigmor

Hej gumman

Du har verkligen fullt upp förstår jag.Idag ska vi på Frias student sedan åker vi till stugan,så jag vet inte när jag kommer hem,Hans kanske åker hem själv.Så då förstår du hoppas jag om jag inte skriver något på ett tag, igår kom jag inte in på din blogg.

Kram mormor älskar dig Hans hälsar

2008-06-05 @ 08:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0