en tanke

tänk om fåglarna pratar som oss, fast mycke snabbare?

hmm, där fick du nåt att tänka på!!

vi spelade golf här om dagen, vi gick från gul tee,
ja gjorde 2 birdie´s på 10 hål.. och på ett par 4 hål.. de svåraste par 4!
och ett på par 5 hål..
och på par 4 hålet så slog jag och boyd vad vem som kom längst med drivern..
den som förlorade skulle diska imorn..
tänk på att ja slog från gul tee också!
jag börjar, slår den nästan perfekt, men den blir bra!
nästa är boyd, han blir lite nervös och svingar för kung och fosterland..
men bollen går till vänster, och när ja säger vänster, menar ja verkligen vänster!!
haha, tänkte ja.. som hatar att förlora!
och de gjorde tydligen han me, för jävlar va sur han blev, gick och muttra för sej själv jätte länge..
men han diska, och stolt var han över de, skröt om de i flera dagar efteråt!!

nu till dagen idag och igår, de har varit på ett kontor!
suttit me deras papper, 4 pärmar med fullt av papper, och på varje papper är de typ 10 olika köp eller sälj..
och med ett sälj så ska man göra massa olika saker med.. lägga in i ett system och bokföra..
det är min uppgift, om jag skulle få den förklaringen av boyd skulle ja nog inte tacka ja.. men nu har ja gjort 3 pärmar..
har bara en kvar! han framställde de som om att ja skulle få vilket jobb ja ville efter han hade skrivit ut en bekräftelse på att ja ahde jobbat hos honom.. såå bra skulle de bli när ja skriver med det i mitt CV! tjena. mittbena!
sånt trams har man väl gjort förr, skitjobb!

men nu är ja glad, för nu ska ja stå och göra hemmalagade köttbullar, just nu tinar ja köttet,
och sen ska ja stå och rulla och steka hela kvällen, det låter som en riktig super fredag!
men imorn ska jag och anna gå på stan och sen ska vi kika vart vi ska sitta tills kvällen,
hade tänkt att kolla på sverige matchen och ta några glas of alcoholic!

nu har ja rullat och stekt alla köttbullarna..

kollar på the beach.. roligare kan man ha på en fredagskväll




livets syster - döden

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman

Livet är härligt eller hur!!

I torsdags var vi hos Josse och firade hennes student och igår var vi hos Rebecca. Fälla, Cissi, Therese B och Mårten kom dit. De hälsade till dig. Vad menar du med det sista du skriver livets syster - döden???

Kram mamma & pa

Nu är det pa som skriver. Bakom mig står nu ett trumset som jag köpte av taxi Per, en dröm är uppfylld,nu ska jag bara lära mig att hantera dom.(blir nog när ingen är hemma).Måste komma upp o hälsa på er o se om du kan driva ut mig mä.

2008-06-14 @ 12:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0