en snabbvisit hemma i gullspång

kl 10 i fredags satt jag och bokade en biljett hem til gullspång, ja hade fått reda på en underbar sak!
alla mina vänner små kom hem från sin långa visit i långtbortalandet australien!
jag köpte en biljett till örebro, men varför? den åker ju förbi karlstad 2 timmar tidigare och var 100 kr billigare:)
men typiskt jonna kom på de när vi har paserat GRUMS! då stod de på en mcdonald skylt 20 min karlstad------->
men gu tänkte ja och ringde pappa som kom och hämtade mej, men innan det hann jag smyga iväg till vero moda och prata lite me caroline, och fick köpt ett par korta jeans shorts, för på kvällen skulle de vara tema: cowboy:)
i gullspång var det laxdagarna, sibell och körslaget gullspång var på plats..
jag fick se talangjakten och när alla barn försökte komma så högt upp men backar som möjligt..
mina barn var duktiga:) arvid hade inte så långa ben så han räckte inte runt backarna, så han hittade på ett bättre sätt för honom.. sen åkte ja hem för att duscka göra mej iordning, åkte till issa och sandra, grillade lite..
sen åkte ja till hova, där var de dax för country fest!
efter en timma blev alla rädda för att ja skrek som en gris, då kom nämligen mina älsklingar knallande på vägen iklädd i snygga boots och cowboy kläder! kvällen var lyckad, en miss var att festfixaren emelie var skadad och inte följde med ut!

igår var de lugnt, åkte tillbaka till norge igen så nu är ja tillbaka i fuktiga norge!

han hade en tjej här när ja och johan kom hit, hmm, kanske är de hon som ska med till spanien..
men hon var jätte trevlig, så de hoppas ja hon ska!

nu ska ja åka till maxbo och köpa en färgskrapare, den andra var fel som ja hade köpt,
sen ska ja skrapa staketet och måla om det:(
och så ska ja till hans jobb och göra massa hos han me papper och skit

Kommentarer
Postat av: Mormor Rigmor

Hej gumman!

Vad roligt att ni hade kul i helgen.Vi var hos Isabell lördag förmiddag,På eftermiddagen komPer,Frida,David och Martin.Förstod att du inte hann komma ner till oss.Hoppas allt är bra,älskar dig kram mormor Hans hälsar.PS vi åker ner till otterbäcken om en stund.

2008-06-09 @ 13:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0