En rubrik

idag har jag inte gjort många knop, ja, handlat och gått upp med marthon och gjort frulle och matpacke!
sen har isabelle varit hemma, alltid är de någon ska vara hemma.. men de har varit trevligt, vi har solat hela dagen!
ho nåkte iväg till elsa nu för att göra nåt de skulle göra i skolan!
ja köpte hem lite räkor och loff, sen har ja ju gosat med mina små hundar!
chivvi här med 
ja har bara tagit kort på min älskling, hon älskar mej, ja älskar henne:)
hon är bara för blondiner, brunetter bryr hon sej inte om, tur för mej att ja är ett ljushuvud;)

vi ska käka när isabelle kommit hem, får se när de blir, har iaf dukat fram allt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman

Igår var vi som sagt på studentskiva hos Frida. Det var riktigt trevligt. Frida var i klass med dig och Pao när ni kom hem. Idag är pappa tävlingsledare på Ribban. Jag har planer på att åka till Sjötorp och sedan vidare till Mariestad för att se när BOIS spelar. Kanske att vi går ner till Göra Holme ikväll. Laxdagarna börjar ju idag. Sköt om dig gumman. Älsar om dig. Kram mamma

2008-06-06 @ 09:51:19
Postat av: jonna

va härligt det låter att vara hemma nu!

jag skulle göra allt för att vara hemma denna vecka me!

jag har försökt fått tag på dej idag!

men ja har ju som sagt 3 veckors semester snart..

sen åker ja till spanien:)

hoppas ni får de roligt på laxdagarna!

älsa om dej, hälsa pappa

kram

2008-06-06 @ 10:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0