better in time

It´ll become the longest summer without you

thought i couldnt live without you
its gonna hurt when it heals to
it'll all get better in time
eventhough i really love you
im gonna smile cause i deserve to
it'll all get better in time


idag har jag varit på vårdcentralen med isabelle,
hon hade någon inflamation i halsen,
vi åkte till CC vest för att hämta up pencelin på apoteket..
sen körde jag henne till hennes skola..
åkte hem och handla lite mat..
ska nog göra hemmalagade köttbullar och mos med brunsås..
ikväll ska ja hämta mina grejer hos de te små grisarna..
johan fråga om vi skulle käka ute idag med mattias, får se, de vore ju förträffligt!!
och i helgen så är de party me mina älsklingar.. men ja kan tyvärr inte komma:(
ja har inte råd, sen får jag ju inte vara här på midsommar för han ska ha fest,
så ja måste ju åka hem då!! vi får träffas nästa helg! miss u all!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0