sverige semester

visst är det underbart när man vaknar upp och solen är framme!
men då gäller det att man är ute oxå:)
idag är en dagsom denna.. har fått upp johan för en timme sen ungefär!
idag ska jag hämta min telefon som har varit lagad i en vecka..
undra hur länge den kommer hålla denna gång!
körslaget spelar ikväll på hova riddarvecka.. det ska ja defenitivt se!

igår var vi på rix fm festival i karlstad, jag och frida åkte in tidigare för att shoppa lite,
och när vi var på carlings så såg jag brolle.. och när vi skulle gå till kassan så stod ju han före oss:)
hans tjej Elin Lantos var och myste med honom på plats!
efter alla spelningar messade manda med sin moster som körade för linda och hennes barndomskompis:)
de skulle käka på statshotellet, så v gick dit! ja måste ju självklart skryta med att alla vi fick en kram av linda:)
nu ska ja sola.. hej

Kommentarer
Postat av: Amanda

Linda Bengtzing

2008-07-11 @ 10:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0