soligt men blåsigt

det är bara skönt att de blåser, känns de inte lika myccke att de tar!
men känns destomer när man kommer in!
idag har ja och isabelle varit nere på stranden hela dagen, de andra har golfat,
pappa, ja ska me golfa! vänt bara tills ja har vant mej med värmen!
och när isabelle får sin kompis på fredag, dådu!

nu har vi precis käkar grillat, boyd grilla och ja höll i resten! så tycker ja de ska vara!
ja står för frullen än så länge.. ska nog göra maten imorgon iaf!
ja får nog ta tillbaka lite av de ja sa.. men just då känndes de helt världelöst..
de är inte så jobbigt att laga mat.. de gör ja ju alltid i norge..
fast nu är de väl mest saknaden efter alla.. phuu..
men imorn är de vara 2 veckor kvar!

puss till alla dodisar

Kommentarer
Postat av: PA

Vi har fått värmen här oxå.

De andra har varit på Eköa med räkor o vin,jag har jouren så jag får jobba med egendomen på hemmaplan.

Njut av tiden där,kompisarna träffar du resten av din tid här hemma. Puuhhhliga hälsn härifrån oxå.

PA

2008-07-23 @ 22:49:29
Postat av: Emelie/Fälla

Men va skönt att det inte blev så hemskt som du trodde, verkar ju ha de hur gött som helst.

En sak som jag har lärt mig är att inte längta hem för mkt, för jag lovar du missar ingenting och allt kommer vara som ´vanligt när du sätter din fot i Sverige igen, så njut så länge du kan för när du väl är tillbaka i Sverige så undrar du varför du längtade hem så mkt som du kanske gör ibland.

Lev livet för fan! :)

Vårat väder är skit gött här med, men jag får ju sitta i mitt växthus och klippa gräs, så du har det nog lite bättre än jag.

Men i helgen ska jag till Karlstad, mamma o pappa är där med båten så lite bränna kanske, kanske det blir, haha.



Ha de göttans nu så ses vi nästa gång i Olso! Partaj!

2008-07-24 @ 06:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0