pooldag

idag har vi solat vid poolen, rätt skönt faktiskt!
ja verkligen hatar när man får saltvatten i munnen,
ännu värre är det att få i ögonen, så man inte ser på en kvart typ!

imorn tidigt åker de andra hem, då blir vi bara 3 kvar här,
så ikväll ska vi till puerto banus och käka och mysa..
skulle vara så skööönt att åka hem nu!!
men idag är de en vecka kvar tills vi åker hem...skönt

idag köpte jag två par solslasögon utav de som går på stranden,
ja tycker så fruktansvärt synd om dom, så jag var tvungen!
men ja var bra på att pruta, fick (äckta) dior och armani för 15 euro:D
haha, de är ju inte ens 150 spänn!!!

nu har ja precis duchat, ska nog göra mej lite iordning för kvällen,
de andra kollar på film, boyd är nere vid baren som vanligt!

hoppas alla vill med mej ut nästa lördag, är så sugen

Kommentarer
Postat av: Emelie/Fälla

Men herregud vad du vill hem hela tiden, så hemskt kan det väl inte vara du har ju sol och bad, till helgen ska de bli regn här, jävla skit nu när det är festival i mariestad och jag ska på Möhippa.

Va gla över att du är där nere.

Kommer du hem till gsp när du kommer tillbaka?

Miss u

2008-08-01 @ 06:32:55
Postat av: jonna

men om du var i min sits så kanske du oxå skulle längta hem:P ingen att vara med, barna har kompisar och "leka" med.. boyd är alltid för sej själv! ja vill verkligen hem! hem till alla där hemma!



ja kommer hem och du ska med och festa då fälla!!

2008-08-01 @ 20:04:25
Postat av: Per

Hej Jonna, hoppas du har det bra där nere :) Tänkte ifall du hittar några snygga (äkta) ;) Rayban där nere, ungefär sånna som jag har haft förut så får du gärna handla med det så kan du få pengar när du kommer hem. Om du har tid, lust och pengar alltså. Mina blev överkörda (min vanliga tur). Kramar Per

2008-08-02 @ 11:25:13
Postat av: jonna

haha,, de finns massa äkta saker här nere.!!

ett par glasögon? ja ska försöka hitta dom, ja har inte sett nåt par här, men de är kanske för ja inte har kollat efter de! hur ser de ut då?

2008-08-02 @ 15:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0