nattdopp

idag så har de varit monligt, så monligt att de inte var roligt att ligga på stranden!
killarna spelade golf medans vi tog en taxi till la canada för att shoppa lite:)
de blev lite idag med.. men ja har fortfarande halva min lön kvar i euro, så de blir nog lite shopping till!
sen kom de till oss för att käka, vi åt på kfc för tredje gången:) de är kyckling, massor av  olika sorter!
vi storhandlade där, du kan inte fatta hur stort det är.. så boyd stod i mitten och beordrade alla om olika saker att hitta i affären, ja tror vi var där i 2 timmar, men vi fick ihop allt vi skulle ha iaf:D

sen när vi kom hem var vi trötta, kollade på björn gustavsson som vi gjort hundra gånger här nere med..
sen tog vi oss ett nattdopp, de va roligt ända tills en gubbe klappade uppe på en balkong och sa att vi skulle vara tysta,
så smög vi upp:) tokiga vi.. igår tog vi inte de alls lugnt, vi åkte in till marbella centrum, där köpte ja en väska, den såg snygg ut, men i ljuset var den nja,,, sådär. så ja köpte mej en ny idag:) de blev 4 tröjor till och 3 örhängen..
ja ska skicka med isabelle lite hem, och packa massa i golfbagen!

miss you all.. skulle göra vad som helst för att komma hem, de börjar bli lång tråkigt här!!

puss & kram jonnabarn

Kommentarer
Postat av: cissi

Heej! Vad du handlar då:) Kfc, det är ju blä, haha! Hoppas du har det toppen iaf! Ses snart! Kram Cissi

2008-07-31 @ 09:16:06
Postat av: Manda

Åhh jag vill med shoppa Ponnis! Håller med frida det där om att det det sker viktökning här hemma. Igår när jag var o fikade i stan så satt jag o funderade på om jag skulle köpa en glass (efter fikat). Och strax efter jag tänkt tanken så nös jag, och då lossnade det en knapp på min nya kjol som skjöts iväg. KUL! jag tror det var ett litet tecken från ovan, så jag köpte ingen glass : ( Jag fick gå där ifrån ist, med en knapp mindre....

Hoppas du har det kanon!

Pussss

2008-07-31 @ 15:10:15
Postat av: jonna

kfc är faktiskt gott:D

hoppas du/ni är med nästa lördag..



manda, det är lugnt, du vet inte hur mycke onyttigt man äter på en semester på 3 veckor,, wooouuw!!



men det var iaf bra att du tog det som ett tecken, ja skulle bara blivit sur och ta den där förbaskade glassen ändå:)



ha de bra, vi ses snart bumsor

2008-07-31 @ 18:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0