golfdag

de gick som ja tänkte.. en 8:a mest boogie och resten par:)
svingen var bättre an vad ja hade tänkt mej, men denna dag var den varmaste och icke blåsigaste dag!
så  koncentrasionen var inte på topp om man säger så:D de sista.. 40 grader värme och så spelar man golf,
vi valde fel dag att spela golf på..

jag har använt solfaktor 25 varenda dag, ja är jätte rädd för att bränna mej! men imorn kanske ja tar nåt anant:)
imorn måste ja ligga på stranden, man måste ju leva upp till ryktet om man har varit borta i 3 veckor, så måste man ju ha lite färg ändå! hörde av malin precis att de skulle vara fint i 10 dagar hos er, så ja får pressa lite här me!

pappa, jag har med mej min svenska mobil:) du kan sms:a mej!!
och du behöver inte sända ner mer bollar, för ja spelade bara bort en boll:)


nu blev ja själv här, ska duscha och lata mej.. för nu är ja trött ska ni veta!

puss och pill, vart du vill:D

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman

Jag missade dit samtal och pappa hörde dig men ni fick tydligen inte kontakt. Vi försöker ringa dig så fort pappa kommer hem. Han är hos Eva och Johan och hjälper dom att lägga om taket på garaget. Puss o kram mamma

2008-07-24 @ 21:33:31
Postat av: PA

Jag kom nu kl 23 så jag ringer imorrn när jag vaknar vid 6:30 ung istället. Mamma skrev fel jag hörde dig inte men såg att det var du som ringde.

Hej pastej.

2008-07-24 @ 23:10:03
Postat av: jonna

pappa, ring ICKE då! vi sover tills 11 allihoppa ändå:)

men ja kan ringa när ja liger nere vid stranden! ha de

2008-07-25 @ 00:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0