dagen idag

pappa, vi är inte en timme senare.. det är precis samma tid!
vem ska isabell spela med då? ska inte du spela nåt?

nu väntar vi på de sovande herrarna, vi skulle ha åkt för 20 minuter sen.. men de gick aldrig upp!
marknaden är från 10 till 12 så man lär ju vara där till 10, men men..
nu längtar ja hem som attans, bara komma hem och ha de gott.
veta vad som kommer att hända, de verkar tråkigt, men ja vill ha de så!
jag är inte så ordningsam av mej, men ja älskar när det är ordning!
just nu är mitt liv inte ordning, det är här där mås skit! norge, gullspång, spanien!
ja har börjat tröttna.. nu ska ja göra 2 saker i mitt liv som ja verkligen vill,
det är att tjäna så mycke pengar de bara går, och sen drar vi till thailand så länge pengarna räcker!
och gör massa smyg saker där nere;) mohaha!

sen kan ja börja planera mitt liv mycke mer, kanske en skola, vem vet..
plugga så man får ont i hjärnan och sen börja på ett jobb där ja tjänar multum!
så ser mitt liv ut, flytta till ett fint hus, skaffa en liten boobishund och en bil.. ja fick nog me allt:D

ha de gott så ses vi snart
whit love Jonna

Kommentarer
Postat av: PA

izza spelade med M Kvick,de blev 3:a ,Ricard o Kattis 1:a, Dan o A-K 2:a. Jag har jouren. Jag vill heller inte jobba om en vecka men jag har växt ifrån skolloven som är i 10 veckor,sen måste man ju ha en inkomst för att leva på. Det går inte att leva på sina parents har jag förstått.

Om du längtar hem efter en vecka,hur skall det då gå i några månader i Thailand????????

2008-07-26 @ 13:33:06
Postat av: Mamma

Hej gumman

Passa på att njuta istället för att längta hem. Det är bara 2 veckor kvar i Spanien. Det är ju skönt och höra att du har börjat fundera på framtiden, men det är inte så enkelt att bara få ett jobb som ger multum med pengar. jag tror att du förstår det också, men man måste ju ha drömmar och mål. Kramar från mamma

2008-07-26 @ 17:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0