missförstånd

nu när ja fick mitt samtal kl 11.00 så gick det till en början bra, fick berätta lite om mej själv och vad ja gör på jobbet, och vad jag gjort i livet! samtalet varade länge, sen frågade han varför ja ville ha jobbet, så sa ja massa och sen att jag ville flytta till karlstad för att mina vänner och syster bor där! vänta lite här nu sa han, jobbet är i IRLAND! Okay..

hallå, det stod inte på ams hemsida.
men han sa att ja verkade som en perfekt person för de här och han ville ha en intrevju med mej och att ja skulle registrera mitt cv på deras hemsida. så han kunde kolla på andra jobb till mej.
men vette fan, vill ju inte flytta till Irland.

ta nya tag, och se de från den ljusa sidan

Kommentarer
Postat av: syrran

du e ju knäpp=) kan väl bli irländare eller?? så kan jag komma o hälsa på=)

2008-01-28 @ 22:55:11
URL: http://www.metrobloggen.se/isabellkarrfeldt
Postat av: jonnak

hha, kanske de! får se vad han vill me mej:)

2008-01-29 @ 22:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0