spark

min TL berömde mej jätte mycke, för mina samtal!
men hon måste ha fått mina bästa samtal iaf,
för om inte ja får sparken så blir ja förvånad!
för så länge som ja bara får krångel,
ja är ju för fan skillad på krångelslingan!

nu sitter jag och bränner en skiva, allt går bra
förutom att de inte går att spela skivhelvetet!
ja försöker med en ny skiva, ja vet inte hur många
skivor ja bränt som inte går att spela!

snart ska ja ner till norgekillen och kolla på film!
en annan norge kille va här igår och hjälpte mej me
mitt engelska cv, ja skulle aldrig klara av de:)
undra om ja får ett jobb i nåt engelsk talade land! Phu!
de får vi se om de händer till en början me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0