söndag,

igår jobbade vi kvart i 8 till kvart över 3..
kom hem duscha, åkte till mariestad, riktigt roligt att gå ut där när ja inte varit där på ett bra tag!
nu sitter ja och väntar på tills ja orkar gå in i duschen! och käkar pepparkakor!

ja kollar nu i söndags bilagan, könsbyte när man har man och 3 barn.. skulle inte falla mej in att göra de för barnens skull..

ikväll är de säsongspremiär för:
EN ANNAN DEL AV KÖPING:)
och sen är de walander på fyran, nu OTH, helkväll framför teven..
nu när ja fått en boxer till mitt rum me! så nu har vi varsin box att titta på om(när) vi blir osams om vilken kanal vi ska se på! och pappa som har beställt viasat golf, där ute kommer man ju inte få sitta mycke hädanefter!

börjar undra vart mamma och pappa är.. har inte sett till dom på länge!

ja köpte en ny mobil häromdagen, men den fungerar inte!!
denna w580.. efterlängtat
image5
clumpsy-fergie

Kommentarer
Postat av: isabell

va det den som krånglade?? jag trode det var den gamla.. när köpte du den?? ångrade du dej från den gröna?? är det en 3g telefon då, för det kan ju va att det inte funkar..

2008-02-04 @ 20:07:13
Postat av: jonna

ne, de är min nya.. de är bara 2G, men ja ska vänta tills ja får mitt halebop kort på fredag

2008-02-05 @ 23:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0