regning tisdag

Rubrik fick ja tips från Olivia,
regningt och rått väder, inte kul alls!

just ni sitter jag och olivia och kollar på bygglov, snart  är de i huvet på gynning..
måste se gossip girl hela säsongen,,
just nu är jag inne på tredje säsongen av one tree hill.. ja skulle vilja leva i den världen!!

idag fick ja ett samtal av min TL=teamleader,,
ja hade tagit lunch i 45 minuter och jag hade 30 minuter,, men de viste inte vi..
ja kude inte ha sett de heller på nåt sätt, vi har alltid haft 45 minuter!

ja har precis läst paulines blogg, nu när de är i thailand, skulle inte göra mej  något att följa med dom dit i 23 dagar!

känns som att ni ska läsa den här, lite intressantare_
 Liteavpauline.blogg.se

måste läsa resedagbok av emelie cissi och frida.. om de har skrivit nåt..

på lördag är de Kent i karlstad, och jag ska diiit!
ja va på stn idag och köpte lite smycken och en tröja som ja ska ha på mej..

tack och hej lever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0