karlskoga

okay, till manda och fälla som kanske inte fatta poängen med en kommentar på vad ni heter,
menade ja ju om ni har nån blogg..!! tydligt nog? :)
image8
igår va ja, sofia, anna och malin ute i karlskoga..
först va vi hos malin sen gick vi till annas flirt:)
sen gick vi ut på vickan, där va Adam Tensta!
han är även i karlstad den 1 mars, då ska ja ju på KENT!

de va trevligt igår, har aldri varit på vickan förut, de va ju ganska stort..

idag har ja sett på OTH, ja ska få låna hela 2,3,4,5 säsongen av terese blom!
:D:D snart är de en annan del av köping, sen är de byfånen, skönt med tvkväll me mamma och pappa en sleten söndag!
ifredas va vi hos cissi och kollade på let´s dance, trevligt
de åker nästa tisdag, fyyyyyy!!!
olsson åkte till thailand till sandra, ska vara där i 2 veckor,
pao och pelle åker oxå till thailand den 19 feb!

fälla och cissi ska bju på middag på lördag, jan fyller 45 år då oxå
så ja får splitta mej lite tror ja!

sitter förtillfället och käkar pepparkakor och mjölk, kani nte bli bättre=)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är med andra ord en uppbokad och upptagen kvinna Jonna : )
Härlig bild du lagt upp btw... Fan vill ju att ska bli med mig på Adan Tensta här uppe ju, men eftersom du är KENTbesatt förstår jag ditt resonemang att se honom ist! ; )

2008-02-10 @ 23:47:38
URL: http://holamandola.blogg.se
Postat av: Emelie/Fälla

men du är ju knäpp.
Min blogg vet du la redan om inte så har du ju faktiskt en länk här under.
Jag har tänkt att komma nån dag i veckan. Måste bara se filmerna du och jag spela in hos Olsson. Moahaha!
Puss på dig!

2008-02-11 @ 21:41:04
URL: http://emssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0