partyglad

igår var vi på bandy klockan 1, då hade vi laddat upp med spetsad glögg:) och några cider till det.
efter bandyn så fortsatte jag och malin hemma i våran lägenhet, gjorde oss iordning för kvällen som skulle sluta på statt..
olivia hade hyrt statt.. vid 5 åkte vi in till karlskoga till fridas lägenhet.. satt och spelade sanning:)
sen bar de iväg till riktiga festen.. slutade 2 så det vart en rejäl dag, men känner inget nu idag:) kan gå påt idag igen om de vore så;)

en hemsk nyhet:
one tree hill har ett uppehåll i USA, och då tänker inte de som översätter programmen fortsätta mer!
men vad i hela.. ska man sitta och vänta tills det kommer de avsnitten i sverige sen? VA?
jonna är verkligen förkrossad!!

uppdatering återkommer senare

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för en helt underbart dag igår älskling :D Måste vi göra om! PUSS!

2008-12-07 @ 14:05:03
Postat av: Emelie/Fälla

Men åh, jag blir frustrerad. Varje dag kollar ja din blogg men det händer nada. Uppdater Jonnis!



Jag måste ju ha nåt trevligt att läsa nu när jag går hemma hela dagarna!

2008-12-19 @ 23:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0