lovar och svär

vi har kommit överens om vilket nyårslöfte vi har, och det är bra sådant!!

tänkte bara lova att lägga in lite roliga bilder sens på juldagen, det var en riktigt lyckad kväll,
iaf när ja såg filmerna som pao hade spelat in oss på pizzan!
riktigt lyckat!

idag har vi varit uppe hos mamma och pappa och fikat, hade tappat bort nycklarna men de fann ja idag:)
nu lagar vi lite mat, sen ska vi storstäda lägenheten, kommer absolut inte bli klara idag, men kan ju hoppas på att så mycke som möjligt kan bli klart, vi har ju den till och med till 31 dec, men han kanske inte jobbar den dagen så vi måste ju vara klara innan det!

ikväll blir de nog pepparkakor och mjölk, som alla andra kväller;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lägg ut bilderna på Facerbook, snarast!!

Men jag stannar i sthlm över Nyår, men jag hoppas ni får en bra start på året utan mig. :)

2008-12-28 @ 19:33:44
Postat av: Anonym

mm o nu jääävlar ska vi hålla vårat nyårslöfte också!!!!!!!!! underbart de kommer bli!!!

2008-12-28 @ 20:56:37
Postat av: Amanda

Skulle bara säga att jag ser ut som typ en......julkula. Jag syns inte när jag står vid granen. Men imorrn ska de solas igen : )

2008-12-29 @ 21:54:57
Postat av: frida

ja vill se bilder nu :)

2008-12-30 @ 12:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0