jonnas dagar

måste bara berätta om min trevliga visit nere i källaren/tvättstugan..
ja var lite stressad som ja aldrig annars brukar vara(ironi),
och fullt med tvätt på hänglinan ska ja ta ner de tvätt som har torkat,
där mitt i allt så är det en brunn, en brunn som är djup,
just vid den brunnen kollar inte jonna vart hon sötten sin  fot och trampar rakt igenom!
så hennes ben till knät var nerdränkt med massa äckliga saker, ucsh va sur hon var då!!
plus att hon hade köpt vita skor som hon hade sätt på sej då! jätte rlogt när man har bråttom!

det var min dag i december månad!

just idag är de 3 dagar kvar tills jul, ja hade en julkänsla då det var snö ute, men icke nu!
har tagit upp alla tomtar och julsaker för att få lite mer känsla!!
får slänga på lite jullåtar nu precis före jul oxå.

igår var de julmiddag i skagersvik, så man fick vara chauffis!
men när ja skjutsade dom till gullspång så kunde tillochmed ja ta ett glas vin!

imorn ska ja me issa till karlskoga för att hon ska färga sitt hår, de tror ja kommer bli bra!
har för övrigt klippt en lugg på mej själv:) just de, klippte samos igår me! haha,

ja och johan pratade precis om att lyckas i livet, med de menar vi att vi måste göra saker för att trivas med våra liv!
måste ju hitta på nåt, resa, flytta, göra nåt stort i livet för att känna lite stolthet över sej själv!
just nu bor vi i samma stad där båda växte upp, i ett nedstängt kondis!

nu kanske ja ska knalla in i sovrummet, ska försäka få lite sömn i kroppen inför imorn!:)

godnatt

Kommentarer
Postat av: Emelie/Fälla

Brunnen lät inte så jätte fresch! :) men jag fick mig iaf ett gott skratt!

2008-12-22 @ 17:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0