wtf

vad tänker han med? vem ska han gifta sej med?
Peyton, Brooke, Lindsey??
ett jävla mysterium, men en sak är säker, i september kommer 6:e säsongen av oth!
och jag ska verkligen vara bänkad framför min dator / tv!

nu kom mina favorit hundar hit! chivvi bara älskar mej, de har ja sagt förut, men vilken söt hund iaf!
när jag skaffar hus och barn och allt de där så är de givet att ja ska ha en liten mini hund!

ikväll ska jag vara "barnvakt", får se vad det blir av med det! imorn ska jag nog hitta på nåt med jonas!
jag fick 200 kr för att vara barnvakt av lena idag så jag är ju lite rik nu:)

nästa vecka får jag lön, då ska jag köpa mej ett par vita skor som jag ska ha på isabelles konfirmation!
kanske köpa en present till min lyckokille som fyller snart och kanske nåt mer!

nu ska jag väl ta en titt på sex and the city som ja har laddat hem, nu när alla oth är slut så:)

jag kommer bli lycklig när ja inte är beroende av en familj och deras behov hela tiden,
bara tänka på mej själv och johan, hur jag ska träffa honom.. jag ska verkligen njuta av mitt liv då!

Kommentarer
Postat av: PA

Det verkar som om du,behövs i jun serielaget,för det står på ribbans gästsida att Erica har brutit tummen:-( PA

2008-08-16 @ 18:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0