tillbaka hit igen

nu var man tillbaka till snaröya då, tillbaka till vardagen!
och jo, det var jätte skönt där nere pappa, men vet du hur underbart det var att komma hem!
träffa alla,  speciellt johan! det vart ju lite krux mellan oss i helgen, men de gick över förhoppningsvis!
men de var så illa så ja inte vill att de ska hända igen..
joahn och jag åkte upp med några igår, ifrån kristinehamn, så dit åkte vid med anden,
sen hoppade vi på där, och åkte vidare till oslo, ja ringde boyd för att han skulle komma och hämta mej,
i cc vest rondellen(det här är kanske en km bort från deras hus, typ sista rondellen i fornebu),
de lät jobbigt, så jag ringde igen och sa att ja sover hos johan så skjutsar han mej idag,
det är just varför jag sitter så tidigt framför min dator, johan var snäll!


boyd ligger och sover och jag har inget att göra, så jaa!
kan berätta om min helg i gullspång,
på torsdagsnatt kom johan och hämta mej i karlstad, kom hem vid 3, men somna vid 4!
gick upp och sen hälsade jag på lite folk, issa, mamma och pappa, lite sånt, på kvällen kom fälla och cissi förbi på lite vin, vi fick mersmak så vi åkte till amanda eriksson, där skulle de ha lite middag, sen åkte vi till otterbäcken,
där var de fest, där träffade vi lite folk, ja ska inte hänga ut er;)
men de var trevligt, fick reda på lite saker som jag inte hade en aning om,
man slutar aldrig förvånas över sätt hur olika folk agerar för olika saker!
men det var starkt gjort, verkligen!
när vi åkte hem, jag vet inte vad klockan var, men johan var nere och spelade poker hos stålberg..
kom dit, festfixaren låg och sov, jag var trött så jag gick hem vid halv 5!
de andra hade spelat klart vid efter 7 nån gång..
lördagen vaknade vi av att anna och elin stod vid dörren, när de lämnat lägenheten så kom frida, när frida lämnade lägenheten så kom malin, det var då johan fick ett anfall av att vi skulle lämna varann ifred ett tag bara för att vi aldrig sågs ändå, vi är aldrig själva, det håller jag med om, men man måste få träffa vänner oxå!
men de blev ju bra tillslut där efter ett dygn!
issa kom och vi lagade lite mat, efter att inte ha ätit på 22 timmar, de där är inte bra!
så kom manda och vi sätte igång. sen kom fälla och bea, frida, lina och johanna, jonas, tror alla var nämnda där!
det var ja issa malin som partade iaf, men roligt var de att alla andra ville komma till min reunion i gullspång!
vi gick ut på björnes, det var de full rulle, de hade ju gjort ett nytt dansgolv, schlagergolv, skitkul!
efter en del partande så ringer vi efter taxi hem, och vi får nyheten att en busstaxi är ledig halv 5 tidigast!
oookay, så vi gick hem till johan holmer för att värma oss, så vi var väl hemma frammåt fem, la oss 6 kanske,
den natten var de bara jag och malin som sov ihop, johan var hos sin syster!
vi ställde klockan på 20 i 10 för att vi skulle komma upp i tid, men de blev en timme semare,
men vi fick iväg det vi skulle iaf, och så får vi se och vänta på resten!
ska bara skicka iväg mitt pass hem till sverige, det var ju smart att glömma:)
men vi åkte till mormor vid en 12, skönt att få träffa henne lite med!
myste me henne i två timmar och sen fick ja en glad nyhet att vi skulle åka klockan 8 på kvällen och inte kl 2!
så då hade vvi några timmar på oss att få prata lite, laga mat och städa lite,
kollade på 2 kassa filmer.. de va inte kassa i sej, men hallå, när de filmar i en biosalong fullt med folk..jaja!
slappa lite och sen bara att packa och åka iväg! så inatt sov jag i deras lya på grynlökke,
de hade fått lite möbler, ja fick för mej att städa lite.. hmmm!!!!
nu sitter jag här, har skrivit i en timma nu.. väntar på att boyd ska vakna så vi kan bestämma lite!

återkommer hur dagen ser ut.. bye

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Jonna!

Vi tänkte träffas några tjejer från Transom på Lördag klockan sex hemma hos Mikaela. Vi tänkte äta ihop och kanske gå ut. Det vore jättekul om du och Sofia ville komma! Kramar

2008-08-11 @ 12:33:26
Postat av: jonna

hej frida.. va kul att höra från dej!

ska nii de, de låter ju kanonkul.. ja var hemma i helgen så jag vet inte om risken är stor att jag har råd att ta mej hem denna helg med!

jag har ju ditt nummer, kan höra av mej när ja vet me pengar och så!

2008-08-11 @ 23:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0