tappar skin

nu har ja duschat och jag har nog tappat mest hud av någon i världen,
kände mej som en orm, men de kanske var mitt eget fel när ja började skrubba!
så nu har ja verkligen tappat all färg från spanien..

igår åkte jag in till jonas, så ja var väl i stan strax efter 1,
vi gjorde massa saker igår, gick runt och kolla överallt, då menar ja överallt!
om man åkte hem kl 12 på kvällen så hade vi att göra,,
vi var på bio, love guru, den va faktiskt bra:)
sen åkte vi upp i oslos högsta byggnad, hotel radisons skybar!
de va fränt att kolla på hela oslo uppifrån!

sen åt vi på meckan, fikade med e nav jonas kompisar,
tog en glass i parken, fikade en gång till i parken..
ja de va en helrolig kväll och dag med jonas!


men kvällen slutade med att ja inte hade stängt locket på min fanta som ja la i väskan,
och varje värd stund hade jag tagit kort..
och så låg ju min kamera i väskan fylld med fanta.. så den är helt puttsveck.. total kaputt!
och så ska ja ju ha råd med en ny kamera me.. suck vad allt går bra för tillfället!!

idag har ja tvättat klart alla alla fönster.. skööönt!
så har man de ur världen.. för fyy va jobbigt det var med hela huset fönster!
bara att måla om i mitt rum och i hallen, sen ska jag väl vara med i hans kontor nån dag till..
sen har ja nog bara att luta mej tillbaka och ta de lugnt :D in my dreams!!!

Kommentarer
Postat av: PA

Som mamma skrev en annan dag,att det händer nåt för dig varje dag.

Nu har jag tagit reda på vilken park vi skulle gå till. Den heter Vigelandsparken. Vet du om du skulle följa med hem ons den 3/9?

Idag gick jag på jouren,kl 14,20 ringde inre befäl i Skövde att jag skulle åka o titta på ett utsläpp av diesel på cykelbanan bakom motellet ungefär.

Där hade någon borrat ett hål i dieseltanken som Jan o dom andra lastbilchaffisarna tankar bakom OK macken,de hade ställt en stor tank på hjul på andra sidan cykelbanan,dragit en slang över o slangat ca 6 kubikmeter diesel(6000 liter)i den tanken,spillt på banan som vi fick sanera upp. Nu börjar sporten kommer ev snart. Bye Bye! PA

2008-08-18 @ 22:01:10
Postat av: jonna

men vilka idioter är det som gör sådär?

stackars de som äger den,, får betala massa för de där?

vet du vad de hade tänkt att göra med de, och vilka de var?



jag ringer nog hem sen ikväll, för ja har fått matteböckerna och sen har ja inte vågat prata med boyd om de! men de löser sej, de gör de alltid!

hörs ikväll, kram jo

2008-08-19 @ 08:58:50
Postat av: Amanda

Hemkomst till helgen??? PLEASE!

2008-08-19 @ 10:13:18
Postat av: jonna

manda.. ja kommer hem:)

ska bara beställa hembiljett så är allt klart!

2008-08-19 @ 12:45:22
Postat av: PA

Polisen hade sina aningar vem som ville ha bränslet.

6 kbm diesel är värt ca 70,000;-.

Vill du ha adressen till förtaget som du sökte jobb till så har jag fått den av Gunvor,Markus mamma.

Jag kan skriva den här i såfall.

W"ll hear from you t`night! PA

2008-08-19 @ 18:12:33
Postat av: PA

Företagets namn är JOH-SYSTEMS el. ASKO.

Adress nedr Kalbakksveien 22.

Buss eller tåg station Nyland Rödvet.

Hade PA!

2008-08-19 @ 18:42:30
Postat av: jonna

fy va dåligt gjort, hoppas de inte var någon härifrån.. antar ja att det var, menmen..

va snällt att du lämnade adressen.

ja kollade på elgiganten och netonnet,

den kameran ja vill ha kostade 3100 kr.. så de kanske lönar sej att köpa den här.. elkjöp kankse johan kan gå till och jag är ju kvar här om det skulle hända nåt med den nu, sen åker ja ju till thailand så där kan ja ju ändåså inte lämna in den i sverige.. kan ju fundera på de.. det är om ja får låna pengaar från er så länge?

men ja hör av mej snart igen.. halv 8 kanske!

hade

2008-08-19 @ 19:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0