stjärnfall

jag tror ja har sett 3 stjärnfall i mitt liv,
igår satt jag och fundera på om den här veckan skulle gå fort eller inte..
plötsligt såg ja nåt på himlen som brinner och skjuts iväg!
är inte det ett gott tecken på... man ska ju inte berätta vad man önska sej;)

men nu har jag ett hopp.. nu väntar ja på att de ska bli klara så vi kan åka till marknaden!

idag spelar de KM hemma, förra lördagen kom min syster 3:a grattis till det gumman!
pappa gjorde 2 birdies igår, (läs kommentaren på förra inlägget)
för er som inte vet vad en birdies är= ett under par, det är ett bra resultat!
men kanske inte om man träffar en fågel!
jag får säga lycka till till alla där hemma, ni minns väl att det var jag som tog hem titeln förra året;)

nu är klockan dax igen för oss att åka, få se hur lång tid det tar för de att bli klara, även fast ja väckte dom i TID!

föresten så hittade jag en svensk expressen mitt på gatan, då var ja tvungen att köpa den,
ja blev så glad så ja köpte 3 skvallertidningar me, fast på engelska, men med min knackiga engelska är det som en lek:)

tro hopp kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0