rubrik

idag har varit en ganska slapp dag, eftersom jag skulle klippa häcken måla 2 staket och det regna för de mesta,,
så har jag inte kunnat gjort de pga regnet.. ja klippte häcken och sen regnade, när de blev uppehåll så gick jag ut och målade ett räcke och påbörjade staket nr 1.. när ja dåg ett jätte mörkt moln så kände ja att ja inte ville sitta ute i ett pissväder och knepa och knåpa med ett staket som är de knöligaste jag gjort i mitt liv, så ja gick in!
lagade hemmalagade köttbullar och mos.. de var gott, lite mycke kryddor då:) men de ska de vara!

sen kom isabelle hit för att skriva ut lite inbjudningar till konfirmationen..
men då hade de ingen färg till skkrivaren så kl 8 åkte de till sandvika köpcentrum och köpte färg..
ja ringde till boyd nu för att fråga om de hade hänt nåt, men han var bara hos en "kompis"
så nu kom han in innanför dörren, gick snabbt från kompisen.. lite passande att hon bor vid meny som är 500 m till!

jaja, ja ska inte lägga mej i.. igetligen vill jag vara en sån nany som haley och nathan har i OTH
hon är verkligen bra för deras familj, ja gör inte så mycket för dessa folk tycker ja inte!

nu har ja laddat hem lite episoder av oth som ja ska glo på tills ja dör av kärlek till lucas!

sov gott

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman

Du kan väl höra av dig så du får Markus mailadress och till Ingrid Landgren. Jag är hemma ikväll.

Kram mamma

2008-08-12 @ 14:22:24
Postat av: Amanda

Jonna hon är ju ute efter nathan den där nannyn. hahah har svårt att tro att du vill ha Boyd.

2008-08-13 @ 15:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0