nyhet

nu fick jag den underbara nyheten att en tjej ska komma hit, på allvar!
på måndag kommer hon hit och gör oss sällskap! kul.
ja tycker så fruktansvärt synd om barnen, speciellt för marthon som ska vara med här!

nu kom två engelsa tjejer hit, ska man vara trevlig för dom me..
boyd kan verkligen flirta.. ja tänkte skriva nåt taskigt om hans pengar nu,
men jag står över det!

jag är verkligen INTE på humör nu, fösrt johan med hans beteende och nu allt detta!
jag och marthon sitter inne på vårat rum med varsin PC och spelar spel,
ja föreslog lite poker, vi spelade det igår, vem vann:) JONNA!!
men fy vad ja verkligen vill hem nu! nu är det bara 4 fulla dagar,
ska kolla efter tåg/bussbiljett hem nu! längtar så ja spricker snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0