tearsdrops

en sak är säker pappa, ja kanske inte kommer träffa dom nåt mer i mitt liv!
de är jätte tråkigt, för man har ju varit som en del av familjen nu med dom i ett halvår!
men när jag är själv hela dagarna, hör inte ett ljud från någon, ringer runt och försöker få lite kontakt så får ja höra vad alla ska hitta på i helgen, vad alla har för planer osv.. jag hatar att vara själv, de vet du!
folk omkring mej, jag älskar det! men just att vara själv, inte en enda att prata med,
om det har hänt något jag vill prata med om, det finns ingen!
det är den känslan jag vill ha tillbaka, att de är bara att ringa någon när man har tråkigt,
komma över på ett glas vin, bara ta de lugnt och kolla på tv, eller bara snacka lite!
eller att bara få krama om johan när jag vill! jag vet att inte han inte ofta är i gullpsång, men de funka när ja jobba hemma, vet du att de nästan har förstört våran relation, bara för att ja flyttade hit, ingen tid tillsammans!!
jag skulle älska Oslo om ja bara hade någon att vara med här!
bara åka in till stan för att strosa omkring, kanske gå ut nån gång här!
ärligt, jag har varit ute 2 gånger, det var på samma helg, och dessutom var jag nästintill nykter!(5 cider på hela helgen)
men det är just det, att dela nåt fint med någon annan. det betyder massor för mej!

läs nu vad jag har gjort hela dagen, tvättat fönster, lagat lasagne, kollat på OTH, tagit det lugnt, all by myself!

boyd är ute för 4:rde dagen irad och imorn ska ja sitta barnvakt så han ska ut då med!
barna vill ju inte umgås med mej, de har ju kompisar, vänner att vara med!
när ja har varit barnvakt så har jag föreslått -en film kanske?
men de har ofta andra planer för sej! som att åka till en kompis, spela pc..

jaja, tiden går inte snabbt när man längtar de har ja förstått, ja får la ragga upp någon på gatan!

detta inlägg kommer du inte gilla pappa, men hur mycke jag än har försökt att komma på att göra nåt idag som får mej att bli glad så har jag inte kommit på något.. sometimes I feel like an Peyton! manda fattar!!

nu väntar jag tills jag har laddat hem och sett mitt sjätte program av OTH! I´m still trying

Kommentarer
Postat av: PA

Har suttit o tittat på mord i sinnet i 2 timmar,slutade kl 23,50,mamma sov från kl 22,30 i soffan,jag är lika ensam som du(fast olika lr)???

Hörs på telefon va? PA

2008-08-16 @ 00:05:30
Postat av: Manda

Men lilla gumman, är du så ensam`? Nu har jag ju skaffat en vän till dig, se nu till att ni hörs, elin är jättekul att umgås med det kommer du märka. Ha det bra nu så hörs vi. Puss med massa kramar.

2008-08-16 @ 00:11:06
Postat av: PA

Mamma ä lika ensam som du,för jag ä inte ofta hemma.

Förresten vann jag andra chansen idag i wiskeyligan på 70 netto,med dubbelboogie på 3:an båda varven.

Så jag gick vidare till slutspel.

PA!

2008-08-16 @ 15:05:30
Postat av: jonna

men va roligt att höra pappa!

jag längtar tills du kommer hit, ja ksnke följer med hem då, vi får se!



det är ju seriespel den helgen om ja fortfarnade är med i matchen..



manda ja uppskattar verkligen det, hoppas bara att tiden går snabbt så man sitter där snart tillsammans! puss och kramar

2008-08-16 @ 15:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0