marknad+ break up

idag har vi varit på marknad, sen gick vi till zara..
på marknaden hittade jag 2 klockor, 2 väskor och ett armband
på zara hittade jag en jeansväst och en disneytröja.. och ett par shorts till johan!

fick precis meddelande av honom att han hade klippt sej,
han dog, för att de inte var fint, hmm, ja har tjatat på honom att ja ska klippa honom i 2 månader nu.
ja vet precis hur ja skulle ha klipp.. han skrev att ja skulle göra slut om ja såg honom!
han lovade igår att han skulle fylla på min mobil, men har dock inte gjort detta
så ja kan inte ringa och göra slut, no money left!
så ja får väl göra det här, in public!

nu väntar ja och marthon på boyd att han ska komma från baren,
vi är hungriga, idag ska vi grilla spett och till efterrätt har vi handlat hem lite frukt,
så det blir fruktsallad! i´m starving!

bildbevis till er som tror att ja solar mycke



piece out

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman

Roligt att se färska bilder på dig. Du ser ut att må bra. Det är bra att du använt hög solskyddsfaktor, solen är så stark. Kommer du hem till Gullspång nästa helg? och isåfall när? Pappa gick vidare i KM så han ska ut och spela 08:08 imorgon bitti, så det blir ingen bilfest för oss, tror jag. Issa och några kompisar är här och har förfest. Många kramar från mamma o pappa, älsar om dig.

2008-08-02 @ 22:34:57
Postat av: jonna

hej, såg inte att du hade kommenterat!

jag skrev till dej på mitt senaste inlägg!

jag ringer dej imorn när johan har tankar min telefon.. hoppas på pappa imorn, han känns vass nu! ;) puss och kram jonna älsar om er!

2008-08-02 @ 23:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0