långtidsledigt

inatt sov vi på hotell, ja och malin satt på hotellrummet och mysdrack..jonas kom hem halv 4 från jobbet!
vi skulle ut, men jonas jobbade och vi visste inte vart vi skulle..
duschslangen funkade inte, internet fungerade inte, tills jonas kom och ordnade upp det hela:)
ja, som sagt, man vet inte vad man har, förens man har förlorat det!

nu sitter ja och väntar på jonas och malin att de ska komma med en glass på burger king!
när vi gick från hotellet till hit så såg jag nån köpa knark av en, det var som en minimini banan fast brun, och den andra gav pengar till han.. fy vad hemst!! det luktade bara äckel av hela stället!

johan var på akuten inatt! stackarn, han hade skärt upp hela pekfingret,
ringde när ja sov och sa, bara så du vet så är ja påväg in till akuten..
och ringde kl 6 och sa att han var klar och påväg hem nu!
han vågade nog inte sy det så han fick tejpa det istället!

nu väntar vi på att gå på visningar hela dagen,

Oj, är vi i Oslo eller manhattan??
vi har twin towers framför ögona.. jävla smurfhits, 12 sep!! kommer aldrig att glömma!

ne, skriver mer sen, nu har jag inte tid att skriva, man mår ju vara social när man sitter i manhattan!
måste fly från Boyd, har lite att ta upp om honom här! fy satan!!
måste hitta boende nu! OCH JOBB:D

Kommentarer
Postat av: PA

Nu har vi kommit hem från Danmark.

Jag kommer med bussen kl 11.00 till Gallerian Oslo.

Så jag förväntar mig att du står där då,för att hämta lantortsbon.

Good night!

2008-08-31 @ 22:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0