jonna´s namnsdag

:) ja har fått massa sms och msngrattis, tack till alla!!
kändes nästan som att ja fyllde år idag:)

igår åkte jag och marthon till ranchen. mitt spel är helt kasst..
måste bli bättre innan pappa kommer hit!
får ju inte vara sämre än han!

de har precis åskat och dundrat som in i helsike här, blixdrade och dundrade på samma gång,,
nåt säger mej att de är precis över oss då.. fy va hemskt det var!
idag träffade jag en ny tjej som är barnflicka, vi var till cc vest, ja handlade en liten bag och en mössa:)
får vara ute i god tid nu..
hittade en så himla fin jacka.. på hm, den måste ja bara få.. om ja får min lön nån gång herr boyd!
vill inte fråga, känns så dumt,, ööhmm, duu, ska ja få min lön nu?

aja,, får ta de  när ja får pengarna. den var så snygg, men fick inte lägga undan den!

nu har ja gjort pannkakor.. marthon sa att ja räddade hans dag 2 gånger idag,
han fick låna mina skor imorses och sen gjorde ja mat tills han kom hem:)
roligt att bli uppskattad ibland..
inatt sov johan här, kom halv 10 och åkte 6 imorses!! roligt att ses:)

men imorn ska ja hem och de kommer bli så roligt!!!!
ja vill bara komma hem och åhh, njuta av helgen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Feeeeest!

Guuuuda vad vi ska rocka! Vi har mkt och ta igen!

Jag har bara ett stort problem, kvällens outfit, hm. Kanske kan låna något av dig eller så åker vi lite tidigare till Karlstad och går en sväng på stan! Hörs i morgon!



Puss o Kram

2008-08-21 @ 19:52:13
URL: http://emssan.blogg.se/
Postat av: jonna

ja, eftersom ja inte vet vem de äe ifrån så vet ja inte riktigt om ja vill låna ut nåt:)

antar de är fällabälla.. vi kan kolla! ja vet inte helelr vad ja ska ha på mej.. ringer imorn.. puss o kram så du blir lam:D daaah,(påhitt just.nu)

2008-08-21 @ 19:59:37
Postat av: AMANDA

HEEEEJ baby! party blir va?????? : D

2008-08-21 @ 22:12:49
Postat av: jonna

håll i hatten vad vi ska parta loss:)

2008-08-22 @ 09:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0