igår/idag

igår åt vi på en italiensk restaurang, jag tog en tropicale, det var med kiwi, ananas, jordgubbar och banan:)
jag älskade den, sen tog vi en glass vid hamnen!

jag har börjat flaga på örat och sen har ja fått grönt hår!! lyckat

idag har vi varit på flygplatsen och lämnat alla:( de kommer bli/är så tyst här!!
sen åkte vi och storhandlade igen.. sen lagade jag lite mat, käka och tig de lugnt ett tag...
sen kl 3 gick vi ner till havet! så nu kom vi upp och nu ska vi till puerto banus igen för att käka, och kasnke handla:)

imorn ska vi upp tidigt för då ska ja och marthon gå på marknad igen,
ja tänkte köpa nåt till mamma, och issa, eftersom ja köpt en sak till pappa:D
och en sak till min plutt me.. han ska ju ha nåt mer än klockan ja köpte!

nu gör mej iordning för kvällen, bye

Kommentarer
Postat av: PA

Nu har vi kommit hem igen,det är faktiskt inte så roligt med vardagen här hemma.När du skrev bloggen så skickade jag ett sms,det kanske inte kom fram så jag skriver ung samma. Jag spelade golf för 4:e ggn denna vecka,jag gjorde två birdiesar,en ordinär på nian och en lite annorlunda på elfte,det satt en fiskmås på fairway som precis lyfte,med en träfemma satt titlesten prosix rätt i bröstkorgen på pippin. Den snurrade lite i luften,sen satt hon längre bort o betedde sig allmänt som en fyllekaja.

Det var mina pengar telefonkortet kom ifrån,jag är osnabb att sms:a,mamma hittar inte nollan på min mobil,så hon använde sin mobil till hennes förtret.

PÅ måndag börjar mitt arbete igen efter 4 veckors semester. Så njut av att kunna sova fram till middag en vecka till du,och träna på att vara hemifrån pappa. Mam hälsar oxå hon duschar av sig saltvattnet nu. With love Pa!

2008-08-01 @ 23:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0