idag

igår spelade vi lite poker, jag vann!!:)
idag spelade vi poker, ja förlorade!!

ikväll var vi i marbella city, jag försöker hitta den där väskan elsa köpte, den var jättefin!
men det är ingen som har den.. så vi ska åka in dit nån gång till och kolla efter den!

idag åt jag pasta bolonese.. det var jätte gott, efterrätt åt vi banana split, det var gott de me..
sitter alltid gott i buken!

imorn kommer tjejen till boyd, ska bli spännande vad det är för tjej..
ja och marthon ska nog ner på stranden och boyd åker och hämtar henne!
sen är de bara 3 dagar kvar.. känns så skönt att veta att det inte är så länge kvar!!
tiden har gått såå långsamt härnere, medans man känner att det har gått fort,
de känns nte som man har varit här länge, men de var evighetersen jag såg alla hemma!

nu är klockan sent, så jag har gjort mej iordning för natten..
man vet aldrig vad det bli morgondagen, de blir säkert puerto banus,
boyd vill väl visa henne massa saker oxå.. käka på nån fin restaurang för att glänsa lite!

johan fyllde på min mob med 200 kr som sagt,, nu har jag 40 kr kvar!
får vara lite försiktig de sista dagarna.. men de blev ju lite missuppfattning med tågbiljetten.
så jag har ju ringt mamma några gånger!!

ja hoppas mormor och hans är vid stugan på fredag eller lördag så jag kan hälsa på lite!

nu ska jonna sova, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0