I can see the light

jag har kommit på en sak pappa!
jag måste börja med att tacka er för att ni finns, och bland det mesta jag uppskattat är att ni köpte mej en laptop!
utan dej kan jag nästan inte ha någon som helst kontakt med all familj och vänner härifrån!
tack så mycket för allt ni gjort för mej, och gör ännu! Tack!

jag var och handlade förut, skulle gå precis när isabelle säger att ja ska köpa lite extra, och då säger ja till boyd att ja måste ha lite mer pengar till maten, så ja fick en 100 lapp extra så jag har 300 tillsammans, ja tar med mej 200 kr från mej själv för jag inser att de inte kommer att räcka! när jag står där och ska betala så säger han -de blir 629 kr!
VAAA? va dyrt, vart de verkligen så mycke sa ja.. jaa säger han! men ja har bara 500 säger ja..
vill du plocka bort nåt då? nej säger ja, ja måste ha allt och känner mej som glysa/harsabrascha!
ja springer och hämtar mer pengar säger ja. och packar ihop allt och känner merj helt dum när det är den största timmen för det stänger kl 6 och är inte öppet på söndagar! alltså var de mycke folk omkring mej som hörde och såg allt detta!
ringer till isabelle som får komma med pengar och möta mej med! går tillbaka och skämms!
väl när ja har fått mina karsar ute ur butiken så är de pötthett ute, ja klädde på mej för ja trode de skulle vara kallt,
så när ja kommer upp hit så är ja dyngsur, så nu har ja gått i kjol sen dess..
ja, väl hemma så sitter ja lite framför datan och så kl halv 8 ropar boyd på mej att klockan är jätte mycke och att ja ska laga mat.. okay, då kanske mannen har glömt bort att jag är ledig på dessa dagar, alla helger ska jag vara ledig!
men de kommer han nog på och fjeskar att maten var suverän, ja gjorde carbonara, jätte lätt rätt att göra!

nu ska ja nog kolla på min sex and the city.. joahn ringde me förut:) cute.. puss på er

Kommentarer
Postat av: PA & Mamma

Puss på dig gumman

Det händer något varje dag! Det är så det är i verkligheten, maten är svindyr även här hemma. Hur mycket var godis av dessa 629 kronor? Vi har haft fint väder här idag med. Imorgon ska pappa spela golf på morgonen och sedan döma fotboll. Det blir åter igen en ensam dag för mig. Pappa och jag får tacka för att du uppskattar oss, det värmer i våra hjärtan.

Puss o kram mamma o pappa

Älsar om dig

2008-08-16 @ 22:22:34
Postat av: Per och resten av Henrikssonarna

Hej jonna!

Sitter nu o läser din blogg har inte gjort det på länge men det är alltid lika kul att läsa vad du har för dej. Hoppas allt är bra har varken sett el pratat med dej på länge... När kommer du hem igen för "gott"? Har du något annat på gång ännu?

Kram på dej från oss alla!

2008-08-17 @ 17:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0