hemhemhemhemhem

en del fölk förstår man sej nog aldrig på!
de kvittar hur mycket man anstränger sej för att förstå en gnutta, men neejdå..
tokigt att man ska tänka på allt me, att man ska bry sej, men de gör ja ju alltid!

nu har ja tagit hand om barnen så de kom till skolan, skalat popäter och igår kl 10 stod jag och rullade köttbullar och stekte dom, så nu har de mat iaf.. isabelle ska till fjället idag så det blev bara boyd och marthon som ska käka..
20 köttbullar och ett halvt kilo potäter måste väl ändåså räcka!

tänkte åka in lite tidigare in till stan för att träffa jonas.. kanske en fika, vad vet ja!
kan ju få min lön innan ja åker, men de är tveksamt, ja skjutsade han in till stan igårkväll,,
så han är väl pank nu! i plonkan..

vad skönt det ska bli att åka hem, ja längtar tills jag sitter i soffan hemma och njuter av livet!
och tänker.. åhh, va ja njuter av livet:D haa,

nene. ja ska väl föna håret om den fortfarande fungerar, sen packa ner allt i min bag!
ha de

Kommentarer
Postat av: PA

En del kanske inte förstår sig på mig eller dig,det är ju olika för alla.

Alla har ju sina sidor med positiva och negativa sidor,ja,jag vet att du inte vet om mina neg,sidor men nu verkar du ju ha blivit mer vuxen på detta halvåret så jag kan säga dig att det finns en del neg sidor hos pappa oxå.

De tar jag upp om några år när du mognat ytterligare!!!

Monday is getting closer.

2008-08-28 @ 09:56:24
Postat av: jonna

jag trode du aldrig skulle säga en sån sak pappa:) nejdå, alla har vi våra svarta sidor, som man ofta inte talar om själv! men så är ju.. hoppas ni får de bra i danmark, ja ringde och försökte få tag på er, men ni hade väl antagligen åkt 15 över 11 imorses! japp, inte långt kvar tills du kommer och det kommer bli roligt pappa!

2008-08-28 @ 19:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0