fyyyyh

igår så skulle ja möta upp jonas i stan!
vi skulle på visning på en lägenhet åt honom, men vi va på fel gata, så vi hann inte med den!
så åkte vi in till stan till hans jobb och käkade, han fick ingen personalpris så de blev dyrt..
men de skulle visa sej att vi skulle bli 20-30.000 fattigare senare på kvällen!

han skulle vara snäll och köra hem mej, och körde ner till garaget,
och kom för nära så han skulle backa ut, och sen sa de bara pang i luckan!
en del kostar 10.000 och det är 3 delar som ska bytas ut! jaaaaa.. suck
det var den thailandsresan bara en dröm för tillfället!

men boyd var inte sur och han skulle sätta sej ner med jonas så skulle boyd ringa hans försäkringsbolag!
hoppas att försäkringen täcker de bara, de måste de göra! för ja har inte de pengarna att betala de!

nu är de jätte fint väder, så ja ska antagligen gå ut och lägga mej nån timme,
och sen tvätta fönster, där inte solen skiner bara!

nu har du nog något att skratta åt fälla:)

jag fick en läxa av pappa, ja förstår helt vad du pratar om, men du måste förstå mej till en viss del med!
nu är de bara fyra veckor kvar som ja kan lära mej massa saker på! :) happy??
vi ses snart! puss på alla

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman

Är det sant att det kostar så mycket att laga porten? Hoppas verkligen att Jonas är försäkrad. Var det hans bil eller hade han lånat den? Allting löser sig på det ena eller andra sättet iallafall.

Kram o puss gumman

2008-08-15 @ 13:56:11
Postat av: Emelie

Men jag fatta inte rikrigt. Va de boydas bil men jonas korde???

jag fick mig ett gott skratt iad :)

2008-08-15 @ 15:59:46
Postat av: emelie

men nu läste jag Lenas inlägg och förstog då att det var porten som hade tagit till skada. Men det ska väl ändå inte du betala, de va ju Jonas som körde.

Thailand för din del men inte jorden runt för Jonas del :)

2008-08-15 @ 16:06:32
Postat av: PA

Jag förstår hur du menar/tänker oxå,men jag försöker att du ska tänka i aandra banor annars kan det bli outhärdligt att bara längta nån annanstans för det mesta. Varje dag,timme blir en evighet om man inte trivs. Ta tiden som är kvar till nåt positivt,du kommer nog inte träffa den familjen nåt mer i livet,och det blir väl tråkigt. Blir Marton landslagspelare i nåt lag,Isabelle träffar hon på nån snygg gutt o gifter sig med? Antagligen får du aldrig reda på det. Njut av att ha fått stifta nya bekanta,lärt dig hitta nåtsånär i Oslo.

Kan du ringa hem i morgon lördag på em för jag spelar golf "andra chansen" för oss som inte gick vidare i wiskey ligan (j:::a Ricardo T).

Jag tänkte komma upp till Oslo 1/9-3/9 om det passar. See you PA!

2008-08-15 @ 22:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0