förvirrad

det går ett tåg kl 19.29 och är framme i karlstad 23.40
och det går en buss kl 23 och är framme i karlstad vid 2.05

vi är hemma i oslo vid 6, men det är vid flygplatsen!
det är om jag hinner med halv 8 tåget, men då måste jag hem från karlstad med!
mamma kanske är villig? jag har inga pengar på mob, så ja kan ju inte ringa nån nu!
ja vet inte om jag ska boka eller inte..
ja vill ringa mamma nu! hon vet alltid bäst! usch vad mycke ja vill hem nu.
veta att man har en helg hemma, gud vad skönt!
sen är det bara en månad kvar i oslo, vi vet ju inte ifall vi får jobbet än..
men det blir nog bra! kanske får leva lite fattigt ett tag om vi inte får jobbet direkt!
bo hemma och snylta på alla andra! jag vill verkligen göra nåt nu..
göra allt, komma hem från thailand, söka ett sommarjobb och sen söka skola!
bosätta sej i kalrstad och umgås med manda issa frida och pao som redan bor där!
hoppas johan vill bo där.. ja vill flytta ihop med dej nu!
men de får vänta ett år nu, även om ja är sur på dej nu så vill jag alltid vara med dej!

mamma, jag tar snart och snor boyds telefon och ringer dej!
de sitter där ute på uteplatsen och skrattar och har sej, ja ahr inte gått ut och hälsat,
orkar inte vara trevlig som sagt! fy vad ensamt det är här!!
fälla, säg inte ett ord om att ja ska njuta.. ja njuter av solen och värmen, INGET MER
när ni åkte till australien så hade du cissi att prata med, jag är verkligen ensam i 3 veckor!

nu gick marthon ut och hälsade, not me!!!

det första jag ska göra imorn när jag får pengar är att ringa min Lena mamma Kärrfeldt!

hoppas du gick vidare pappa, så du inte får ta dej en öl eller två ikväll;)

Kommentarer
Postat av: PA

Vet inte pappa alltid bäst???

Klart att vi fixar att du blir hämtad,bara du tar dig till Nybble eller så innan kl 11 på fredag kväll,så vi inte har somnat.

Jag kommer att göra dig besviken men jag tror inte jag tar hem KM för jag ligger ca 40 slag efter,nej det blev inte en nolla för mkt där.

Men jag ska göra mitt bästa.

See you soon. PA!

2008-08-03 @ 00:58:06
Postat av: Mamma

Hej gumman

Ring mig imorgon, prova på mobilen om jag inte svarar hemma. Kram o godnatt puss puss

2008-08-03 @ 01:07:20
Postat av: jonna

du gjorde mej lite besviken nu pappa, ja har suttit hela dagen och hållt tummarna!! nejdå, ja förstår att du kanske inte får ett namn på tavlan;)

lycka till imorn!



jag ringer när johan har fyllt på min mobil:)

godnatt. puss

2008-08-03 @ 01:36:37
Postat av: jonna

jag skulle ju skriva det med!

pappa har alltid rätt..

mamma vet alltid bäst..

that´s it natti

2008-08-03 @ 01:42:28
Postat av: PA

Idag gick det bättre.

Igår började jag med en 52:a,idag med en 40:ia.

Jeppe ledde över Erling efter 9 när jag gick,Jeppe gjorde en 32;a.Hoppas han tar banrekordet.

See you ännu soonare.Pa

2008-08-03 @ 13:17:36
Postat av: Emelie/Fälla

Okej förlåt, jobbigt att det har varit så hemskt. Kul att ses i helgen =)

Vart har du sökt jobb och vem mer än du ? Nu blir jag nyfiken...

Lite partaj i helgen hoppas jag att du är sugen på, det har iaf Frida och jag bestämmt. Kanske blir nyktert för in del men gud vad trevligt iaf!

mårten är hemma med så vi få styra upp nåt.



2008-08-04 @ 13:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0