aatschooo

just nu vill ja nysa och vakna upp i gullspång!
där hör jag hemma.. jag saknar allt varje minut, varje sekund!
ja vill verkligen tillbaka, imorn är de bara en månad kvar..
men oxå en månad av längtan, saknad, en månad av bara tråkigheter!
jag vill inte vara kvar här, de låter som att ja har självmordstankar, men neej, ja vill bara komma hem!
allt är så bra hemma, alla vänner, all familj, en liten kille!!
bara för en vecka, komma hem och veta att de är bara 3 veckor kvar tills ja inte ska vara här nåt mer!

idag ska ja ha tvättat alla fönster, men som alla vet så är ju Boyd ute och far och flyr JÄMT
så ja har hela helgen för mej att göra saker, alla kommer säkert ha nåt att göra i helgen!
eftersom de inte avr nån som ville me ut förra helgen som ja kom hem!
ja kommer sitta här helt ensam och tjuta tills ja somnar!

ja ska möta jonas snart inne i stan! boyd är inte hemma så ja får väl ta de då!
ja gör de ja ska, och ja kan göra de när ja vill bara de blir gjort,
de har han själv sagt, men ja ser på honom att han blir lite smågrinig när ja gör saker i "fel ordning"

Att göra lista med mitt liv
  • komma här ifrån
  • få ordning på mitt liv (saker här och där, packa väska hit, nu ska ja dit) en massa sånna saker ja vill slippa!
  • få ett jobb i Oslo, tjäna pengar!
  • flytta till en lägenhet i Oslo, som ja ska bo i i ett halvår kanske!
  • tjänat ihopp pengar till en "värt varenda öre-resa"
  • komma hem till gullspång, söka jobba och läsa på komvux
  • när ja gjort de i ett år så ska ja söka skola, till nåt ja riktigt vet vad ja vill läsa till!
  • läsa i några år, och sen söka jobb så man tjänar lite mer än alla andra
  • flytta till en lägenhet med johan i några år
  • hitta ett fint och gammalt hus lite i utkanten av någon stan, som man kan göra om i/renovera för en tid i framtiden!
  • Trivs! Lycka! Kärlek! Vänskap!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman

Bemanningsföretaget heter Jobzone AS, Oslo och hon arbetade på Jacobsen Dental AS lager.

Kram mamma

2008-08-14 @ 15:46:24
Postat av: Amanda

Tack för kortet jag fick idag! Pappa undrade vem det var i från. " Vem är jonnie?" Men hallå.. det är ju jonna : D

2008-08-14 @ 18:05:51
Postat av: PA

Du kan ta kontakt med "anton.holgersson@gullspang".

Om program alltså,jag har pratat med hnm och han föreslog att du skulle ta kontakt.Det är hans jobb att leda rätt vilsna,lässugna ungdommar,enligt hnm.

Take care outthere.With love dad!

2008-08-14 @ 22:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0