söndagen börjar närma sej

nu är de inte många timmar kvar.. de känns som att jag aldrig kommer att komma tillbaka.
och att jag åker till någonting tomt, som ja ska bygga upp, helt ensam.

min älskling ringde mej igår, ja har inte hört hennes röst sen i julas..
det var så skönt att höra dej prata gumman, att inte du och jag sitter ihop..
om vi blir sjuka blir vi de samtidigt, om vi blir lyckliga är vi de samtidigt,
sårade på samma sätt, du ska veta att ja tänker på dej vaarje dag!!

igår va de en dunder fest, ja va som resterande veckan= seg,
det enda ja drack var ett glas champange, de andra festade loss riktigt.
ja körde hem jan och git:) och johan, han har 200 meter till sitt hem..

ja har inte packat iordning allt än, mamma hjälper mej..
då blir allt bra, eller hur fälla:)

nu har de blivit lite grillad korv, gooottie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0