kvällsarbete + saknad

idag fick Malin gå för alltid:( lite tråkigt att aldrig luncha med henne.
idag var det en seg dag, varje minut kändes som en timme.
skönt att komma hem då, men då var mamma och pappa på kalas, så ingen mat fanns!

ja har gjort lite tabbar idag med, men mer än så tänker jag inte säga:)
+ igår

mamma städade ur min gamla garderob idag, vi hittade gamla kort
som vi låg och drömde oss tillbaka till.
ett kort som ja hade ramat in är när ja och johan sitter i stenkullebacken dagen efter nyår, 2004 och käkar korv:)
och ett på oss på min dag, vet inte vilket år. men kalas hade ja.

ja väntar på min OTH som snart ska laddas klart, har ju tagit lite lång tid nu tycker ja, och ingen text är de. så ja får la gissa mej till va de säger ibland:)
image30


miss u very much, ditt kort fungerade inte frida!! lovar att ja saknar dig massor ändå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0