kvällen

ja kan inte sova.. alla sover, då får ja lite smått panik..

skönt att höra att mamma och pappa läser min blogg=)
ja har inte haft så mycke tid att ringa, men annars hade ja tänkt att slå en pling ikväll, men som sagt
ja måste ju vara social med.

mamman bor ju hemma just nu när de bygger om i hennes hus, och hon har varit lite ledig, så hon har ju tagit med mej runt i hela oslo för att ja ska få en helhet om vart jag är och vart ja ska hela tiden, ja ahr kört vart vi än ska.. de känns bra
henne har ja kommit ganska nära med, hon har berättat allt om varför de skiljde sej och varför allt är som det är..
kasnke lite mycke, man vill ju inte veta för mycke, ja gjorde henne lite grinig första dagen, men de va inte alls mitt fel, och ja kunde verkligen inte veta de.. de va därför hon berättade allt från början.

ja tänkte bara tillägga en sak, ja verkligen älskar spotljus, de har spotlight i hela huset,,
stort hus med tre våningar.. vilket jävla jobb!

imorn ska ja köra mathon till tandläkaren, sen till skolan, efter skolan ska ja laga mat, och sen köra honom till en kompis, och de ska vidare till fjällen..
de gillar min mat, de ahr jag min pappa att berömma:) Oooj pappa!

ska försöka sova lite, isabell har rummet bredvid mitt badrum, hoppas ja inte väcker henne.
sov gott, puss

image58


Kommentarer
Postat av: Roger o Lena

Skönt att höra att man varit till nån nytta;-)
Vilken data skriver du ifrån när kl är så sent?
Ikväll är vi alla hos Jan o Git.
Vi är på bloggen minst en gång per dag. Mormor försöker oxå,men nu är de i stugan några dar.
Vi hörs igen,ring gärna när du varit på träffen ikväll. telnr till Jan 21447.

2008-04-30 @ 15:51:10
Postat av: jonna

träffen är kl 7, sen ska ja iväg.. så ja kasnke inte kan ringa ikväll!
ja har min dator, han köpte ju ett kort till den för att ja ska kunna sitta på mitt rum och göra vad jag vill=)
häls fam henriksson.. och hela tjocka släkten

2008-04-30 @ 17:26:12
Postat av: Emelie

Later ju hur bra som helst!!

Grattis sa himla mkt, vi har skickat sms men far ingen rapport funkar inte din tele?
Puss o kram Emelie & Cissi

Saknar dej massor

2008-05-02 @ 08:40:27
Postat av: jonna

tack ska ni ha:) men nu har vi ju pratat med varann! tack för ni kom ihåg mej:)
saknar er med massor!

2008-05-02 @ 10:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0