hej, ja heter jonna

mitt obilnummer:0047 95839329
hem nummer: 0047 67425815
ni kan ringa min mobil så ringer ja upp er från hemtelefonen, de är IP så ja ringer helt gratis till fasta nummer..
inte mobil då.. lite synd, eftersom inte många har fasta


i söndags skjutsade min mamma och pappa upp mej till oslo,
stället där vi bor heter snaröya, det är ett fint område, just nu ser ja oslo fjorden..
det är fin utsikt, saltvatten, strand 100 meter ner, huset är.. fint!

trafiken är jättekonstig, där skulle man dit, och nu skulle man åka höger..
jonna i en oslotrafik finns nog inte i många hjärnor, men de ska väl gå
om johan har klarat av det ska väl ja de me:)

det som är roligt med denna familj är att mamman är kusin med en i gullspång:)
världen är så litten ibland..

ja börjar så smått sakna alla alla..
mamma, pappa, isabell, kusiner, kompisar, alla runt i kring

men de har ju bara gått 3 dagar sen ja åkte,, hur ska de gå i sommar då?
daaah, ja vill att alla som kan, kan komma upp..
han säger att de bara är roligt, så ja trivs
ni är jätte välkomna, alla!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman

Vad roligt att du börjat med bloggen. Hoppas det gick bra med potatisbullarna! Jag tror det kommer att fungera bättre och bättre i trafiken. Kram från mamma och pappa. Vi äsar om dig. Puss

2008-04-29 @ 22:01:32
Postat av: jonna

ja, men hoppas de! ja ska se om ja kanske blir nåt bättre=) de är ju bara första dagarna här..
älsar om er. puss

2008-04-29 @ 23:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0