Dagen till ära

Denna vecka har ja varit för jävligt trött!
de är nog tidsskildnaden i söndags.

olivia skulle klippa mej idag, men icke sa nicke!
har två val:

image25image27

jag får som tidigast gå den 24/4..
trode att ja skulle få gå om två veckor,
de sa min tl me, att man inte direkt ger allt för transcom.
de gör ja inte hellerrrr, mohahha!
den 27 ska ja åka till Norge, de ska bli himla kul!

idag hade jag ingen mat, och inga pengar ute
HUGO tar inte kort!! så ja har inte ätit något alls mer än frukost
som ja åt lite hastigt och lustigt.

ihelgen kanske ja och mamma ska åka till vingåker
MÅSTE ha jeans, det är tomt i min garderob!
de är de inte men ja har på nåt konstigt sätt "växt" ut dom:)
nog me det tänkte ja idag och tog en runda på spåret,
det var inte igår kan ja säga, mycket kämpigt i uppförsbacken!

dagssummering:
trött på jobbet!!
trött för övrigt
men bra arbetskompisar:)
sprungit
ätit "fisk" lite av det
Lost kl 9
rent hus kl 8
image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0