3 dagar

tills det är min sista dag..
hade tjurkunder idag.. igår va inte heller min bästa dag!
va tvungen att gå ut och gå en sväng för att rensa min hjärna på skräp!

jäklar va fint väder de va idag, va lycklig man blir!
de är ju som om att de vore sommar, nästan.

ja vill vara hemma för alltid..
börjar bli tveksam om de är de här ja vill,
aupair i norge, hallå? välkommen Jonna!

men transcom suger fårskit, så de kan ju inte bli sämre..
eller man vet ju aldrig!

älsklingar kom hem!!! ja vill träffa er, alla er!

image32

image33


Kommentarer
Postat av: Manda

Jag tycker verkligen du ska åka J, det kommer göra dig gott. Du har ett långt liv framför dig, en tid i norge är ingenting, det har du råd med. Sen kommer nya utmaningar : )

2008-04-24 @ 22:18:19
Postat av: jonnie

tack för stödet mandy!

tråkigt att jag inte kunde komma upp till dej, de hade varit så mysigt, men mamma blev så besviken då sa hon=(
men som sagt, I´ll be back!

2008-04-25 @ 17:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0