bakis ggr 40

dagen har varit seg, dels för att man fick vara en timme längre i sängen, dels för att det har varit lite trögare i huvet!
jeppe hade ordnat överraskningsfest åt bella, han hade lagat mat och gjort supermysigt till henne.. söt den där pricken! det var jätte roligt där, sen drog vi till mariestad vid 11.. men fick PUNKA mitt på otterbäcksvägen.. jävlar vad de krångla, de kom gubbar hit och dit:) men vi kom iväg vid 12 igen.. med ett nytt och bra vänster bakdäck! så vi va la inne på statt strax inan 1.. blev inte så mycke statt då!

jag är så förvantansfull inför dagen D...
köket är också klart nu.. skönt! nu är de bara hallen som ska tapetseras.. ska bli himla bra de där!
snart kommer min hubbe.. plutt!

Kommentarer
Postat av: Fälla

Har du börjat blogga utan att informera mig din lille fis!
Mycket trevlig kväll framför Idol och godis skålen i knät med dig idag föresten :)

2007-11-03 @ 00:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0