veckan


äntligen kom min sötnöt hem! som jag längtat efter så mycket!
jag och tobias åkte till sthlm och tillbaka.. de va jätte roligt:) (ni förstår ironin)
men ja fick träffa lilla pysen, de va de bästa!

I lördags va de dags för en tur till stockholm igen, för att stiga på båten paradise..
kryssning me mormor och hela tjocka släckten.. det var himlans trevligt, 18 pers..
per spydde hela morgonen, mormor spydde på kvällen, ja gjordet(nästan) sminkade Ann istället, haha
julbuffé med alla tillbehör, dryck ingick! så vi lassade på rätt rejält!
sen va de dax för tax free.. där vi storhandlade ganska onyktra:)
för per slutade dagen på dansvåningen, på en STOL=)
vi letade som tokar innan vi märkte honom sittandes efter ett misslyckande försök till flirt!
dagen efter va de taxfree igen, alkohol, godis, parfymer, julklappar!
sen va de bara resan hem kvar, det tog nog ENDAST 4 och en halv timme för att ta oss ända hem!

tisdag va de dax för prov för mej, rätt så bakis och ingen repetetion gick de ganska skapligt ändå..
på måndag är de dax för slutprovet, som jag har ångest för.. så in i bomben..
men på onsdag ska vi gå ut på telefon! ja är smått nervös för det!

nu ska ja sleepa, Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0