Nytt

Sitter på fröken olsson för att tiden ska gå.. Snart går bussen till Jonas, här går det undan:)

Igår var jag på två intervjuer, en där salongen var pytte liten och inte hade öppnats.. En där ja skulle tjäna mindre än vad jag gör nu när ja inte jobbar?!

Ja har flyttat in hos Malin men igår kom hennes inneboende/kompis så ja tog med mej kläder och sov hos Amanda som också är inneboende.. Men så bestämde ja mig inatt att åka till Oslo, bussen går kvart i två så jag har redan hunnit solat, gått hem och packat om för en ny vecka och in till stan för att käka frukost och dricka kaffe! Det har jag ju lärt mej, 24 år och hur kunde ja ha tackat nej till det i alla år?

Har ju börjat nytt liv i Göteborg, och det menas förändringar, här kommer en förändring:



Nu ska ja försöka och väcka liv i Kirre för en snabbdejt innan ja drar!

Chao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0