Det är farligt att vara ensam hemma om kvällarna!
Man får alltid för sej att göra någonting olämpligt för stunden, nu ska igentligen sova för längesen men fastnade i eventen som gjorts för att hedra Davids minne.. I en timme skrollade jag och läste minsta lilla kommentar som gjorts! Tårarna har långt ifrån slutat rinna ner för kinden varje kväll fastän dagarna går! Jag kan inte förstå, jag vill inte förstå! Ingen vill, det är så många som saknar dig så enormt hjärtat! Varför kom just denna dag till dig? Vilket mörker..


Kommentarer
Postat av: Frida axelsson

Kärlek och tankar till dej min fins bästis. Hade det funnits nåt som tog bort din smärta hade jag gjort det med en gång <3

2012-03-30 @ 14:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0