.....

idag är jag ledig, inte varje gång man får en extra helgdag!
i lördags fick jag gå upp tidigt, redan kl 7.40 hade jag hunnit med att skjutsat in johan till khamn, hämtat upp hans vänner, handlat på ICA maxi och var hos amanda för att hämta upp henne..
vi började med att göra slingor på varann, amanda fick ljusbruna slingor och jag mörkbruna!
sedan kom det två kunder och sen var det melodifestival finalen..
men jag var så trött vid tio så det blev en tidig kväll,
igår blev det loppis i tidan, det är så otroligt roligt att shoppa där!
efter shoppingturen blev det inga hastiga knop i kärrfeldts kropp:)
nu ska jag unna mej att städa lite i trädgården, ska bli skönt att elda m.m!
och det jag ser mest fram emot är ju att jag får måla huset :):)
men det kommer bli av när det blir lite varmare..
ska nog försiktigt börja med altanen och runt fönster!
har raggat lite sköna flickor!
............
mitt förra inlägg har jag förstått att det har kommit olika åsikter,
jag läser igenom det varje dag och tycker att jag verkligen behövde skriva av mig,
allt var ur min syn och jag behöver läsa igenom det dels för att bearbeta det och dels för att komma ihåg..
hoppas alla förstår!

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du ska få skriva av sig lite det är väl självklart ! Det är ju ditt sätt att gå vidare.Har läst din blogg ett tag nu. Undrar vart du bor och skulle vara roligt att få lite bilder på inläggena. Tack i förhand! Mvh Linda

2012-03-12 @ 12:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0