Tankar

Har haft en David stund för mig själv precis.. Även om jag hatar att vara själv så känns det ändåså skönt efteråt.. Efter så många tårar så lättar hjärtat några gram! Det var en fin stund om man får kalla det fint?!
Du står så fint runt alla ljusen, du kommer alltid ha en plats runt fina ljus, precis så som i mitt hjärta! Förgylla min tillvaro!
Frida hjärtat fick högsta Betyget på C uppsatsen, sån himla kämpe! Tänk att ha ett sånt öde, allt hemskt ligger och trycker långt in i hjärtat samtidigt som du ska göra ditt livs största uppgift, hur klarar du allt?

Och min kära syster fick reda på en supergrej hon med, är så stolta över er!

Moster och morbror är nu till världens vackraste ö om man ska gå efter bilder.. Hoppas ni njuter till fullo, ni är värda allt gott!

Min sista vecka nästkommande.. Va ska vi hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0